Lomavalmistelut ovat nyt suurelta osaltaan päätöksessä. Mieheni sai auton kaikki huoltojutut tänään päätökseen, minä kävin kampaajalla leikkauttamassa kesäletin ja tavarat on suurinpiirtein katsottu valmiiksi. Yritänkin nyt saada jollain hokkus pokkus-keinolla kaikki tavarat mahtumaan yhteen matkalaukkuun, näyttää todella vaikeelta :D Vakuumipussi on varma apukeino mutta senkin lisäksi näyttää huolestuttavalta. Ja arvatkaa vaan kenen vaatteita on eniten. Mitä mä sille voin jos myydään todella halvalla todella nättejä vaatteita, kait mä nekin haluan mukaani ottaa... :D
 
Joo, muuta erikoista ei ole oikein tapahtunut viime päivinä. Yritän nyt valmistella meille matkamusiikkia autoon ja etsin netistä hirveellä vimmalla hyviä kappaleita.
 
Aiheeseen liittyen seuraa päivän trivia-kysymys: Muistaako kukaan 90-luvulta sellaista kappaletta jonka video koostui yhden mustan naisen (laulajan) kävelystä Amerikan mustaihoisten asuttamilla kaduilla? Video oli muutenkin väritykseltään rusehtava ja kappale sellainen r&b tyylinen, leppoisa, rytmikäs kappale. Tämä kappale pyöri todella paljon aikanaan MTV:lla mutta en vaan saa sitä nimeä tai esittäjää mieleeni.....
 
Jos joku tämän kappaleen muistaa niin olen hänelle loppuelämäni kiitollinen sillä olen tätä kappaletta etsinyt jo vuosikaudet netistä...